سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تایید اعتبار تامین کنندگان چینی

برای افرادی که قصد واردات کالا از چین را دارند، تایید اعتبار تامین کنندگان چینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در حال حاضر میتوان شرکت های زیادی را در خصوص تجارت و صادرات و واردات کالا یافت اما اینکه این شرکت دارای اعتبار و اطمینان کافی باشد، اهمیت دارد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و نحوه تایید اعتبار تامین کنندگان چینی را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با شرکت ترخیص کالا از گمرک آریاناجم همراه باشید.

نحوه تایید اعتبار تامین کنندگان چینی

راه های مختلفی برای تایید اعتبار تامین کنندگان چینی وجود دارد. روش های مختلف که چه به صورت مستقیم و چه با واسطه هستند میتوانند در تایید اصالت یک شرکت به ما کمک کنند. در ادامه به معرفی و بررسی هر روش میپردازیم.

ارتباط با شرکت ها

شما همراهان شرکت ترخیص کالا از گمرک آریاناجم باید بدانید که ارتباطات یک شرکت اولین نشانه برای مشخص کردن اعتبار و اصالت یک شرکت است. شرکتی که ارتباط گسترده ای با دیگر شرکت ها و کشور ها داشته باشد، اعتبار بالاتری دارد. این مورد را هم بصورت مستقیم و هم غیر مستقیم و با تحقیقات میتوان متوجه شد.

عملکرد در تجارت

شرکتی که به دنبال جلب اعتماد شما باید باید عملکرد مناسبی داشته باشد. تامین به موقع کالا، همکاری در فرآیند ارسال کالا و شفاف بودن از جمله مواردی هستند که در بررسی عملکرد یک شرکت تامین کننده چینی مورد بررسی قرار میگیرند.

وب سایت

وب سایت ها ویترینی اینترنتی بوده که تمامی اطلاعات، خدمات و محصول یک مجموعه را به نمایش میگذارد. با بررسی وب سایت یک تامین کننده میتوانید تایید اعتبار یک تامین کننده را تکمیل کنید. همچنین با مشاهده وب سایت یک شرکت میتوانید از گستردگی خدمات آن و همینطور تعرفه های کالا ها نیز مطلع شوید.

گواهی بازرسی

گواهی بازرسی یکی از بهترین ملاک ها برای تایید اعتبار تامین کنندگان چینی میباشد. با استفاده از گواهی بازرسی صادر شده در مبدا میتوان به بررسی کالا پرداخت. به این صورت که با در دست داشتن این گواهی میتوان بصورت حضوری در انبار حضور یافت و از اصالت کالا، متریال و کیفیت آن مطلع شد.

استراتژی موثر برای تایید یک شرکت تامین کننده چینی

امروزه کشور چین در تولید و عرضه بسیاری از کالا ها حرف اول را میزند. بسیاری از کشور های جهان محصولات مورد نیاز خود را از بازار چین تهیه کرده و وارد میکنند. بازار ایران نیز تحت تاثیر این موضوع میباشد. به این شکل که شاهد این هستیم بسیاری از کالاهای موجود در بازار چینی بوده و یا ارتباطی با چین دارد.

همین موضوع سبب میشود که بسیاری از تجار و شرکت های صادرات و واردات به دنبال واردات کالا از چین باشند. شما همراهان شرکت ترخیص کالا از گمرک آریاناجم هم که قصد واردات از این کشور را دارید. میتوانید از استراتژی موثری برای تایید شرکت های تامین کننده استفاده کنید. برای تایید اعتبار تامین کنندگان چینی میتوانید این 3 مرحله را طی کنید.

چک کردن مجوز

در اولین قدم باید مجوز های مرتبط با فعالیت های تجاری و بین المللی را بررسی کنید. میتوانید درخواست کنید که آن شرکت مجوز های خود را برای شما ایمیل کند تا اعتبار سنجی آنرا انجام بدهید.

معرفی مرجع

با استفاده از بانک ها میتوانید به اعتبار و اصالت یک شرکت پی ببرید. در هنگام پرداخت هزینه ها میتوانید استعلامات لازم را از بانک مرجع تهیه کنید.

نمونه کار

بهتر این است که قبل از ثبت سفارش خود، یک نمونه کار دریافت کنید. با داشتن نمونه کار میتوانید کیفیت محصول تولید شده را بررسی کرده و تصمیم نهایی را بگیرید. لازم به ذکر است که دریافت نمونه کار باعث افزایش هزینه ها میشود.

سخن آخر

در این مقاله به نحوه تایید اعتبار تامین کنندگان چینی پرداختیم و مراحل آنرا بررسی کردیم .شما عزیزان میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت ترخیص کالا از گمرک آریاناجم همراه باشید. همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار و اطلاعیه های گمرکی، پیج اینستاگرام آریاناجم را دنبال نمایید.